20110910


























pic atas blah kiri tu haaa tu la kelas saya form 1.. tgkat bwh second hujung.. memula masuk sekolah ni ase xbest..kekampungan sungguh..tapi kekampungan tu la yg wt aku jadi manusia mcm skrg ni..tadaaa!!.. dlm kelas tu aku ketua tau..hehe..bukan lah..ummar ase nye ketua klas time tu..

aku duduk depan skali dlm klas 1 Jujur tu..sebelah yusri.. belakang aku moony..skendel ms form 1 haha..sebelah dia shimah..blakang dorg farazila.. tahun ni rezeki aku agak murah wpun dok asrama..sb sllunye c farazila tu blanja aku mkn..(aku xmintak pn)..upah katanya..sb aku la posmen dia selama setahun tu..de skandel ngn senior aku abg sham kat aspura nun..

pic bwh bangunan hujung nun belah kiri haa tu la aspura kitorang..ari2 naik kaki g sekolah..best gak la sb student2 sultan muhammad pun g sekolah ikut laluan yg sama..so,mmber2 len say hai hai la ngn bdk pmpn SMKSMS tu..kcuali saya yek..saya xberminat nk wt cmtu..murah sgt ke pmpn nih??
belah kanan aspura tu sekolah menengah sultan muhammad shah..agak berhantu..xsesuai aku citer disini muhahaha gelak momok!!!

time kat klas ni jgk aku gaduh ngn munirah..sb pe aku lupa..pastu aku ejek la dia tenuk, sb dia ejek aku biawak..hahahh..smpai skrg de gak la mulut2 puaka yg panggil aku ngn nama tu..xpe2, gua xkesah..bukan btl pn aku ni biawak..kn kn..(c sharir aka ajaq sebenarnye suka munirah tp xde jodoh)

lg yg aku igt, aku,bob, tah sape lg penah kna rotan ngn cikgu fadzil kat luar kelas tu..time rehat lak tuh.. malu xhengat..disebabkan men bola kertas dlm kelas..padan muka kitorang..

Tiada ulasan: