20110910
























Kelas aku atas skali masa form two..da la xde lif huh?!! mase tu tempat duduk aku belakang skali..
duduk sebelah khir.. memat terer melukis..bangga2 aku dok sebelah dia..cukup setahun abih meja aku penuh gambo katun..dia punya kje la tu..

tapi xpe la, sepanjang aku couple ngn dia sbgai partner dlm kelas tu dia byk ajar aku cmne nak jd seorang pemalu..haa tu yg melekat badi dia smpai skrg ni.. aku pun xphm sbnarnye ape aku taip ni..
tahun ni gak la aku byk ponteng sekolah, 2 bulan berturut-turut..pecah rekod c razak ms form 1..

asalnye aku kna demam pop pop tu apetah nama dia aku lupa..doc kasi 2mggu je cti..tp pas seminggu da sembuh..pastu dek krn maleh nk g sekolah, pas 2mggu 2 aku gtau warden asrama, err ckgu meor,smlm sy kna ujan la, abeh pop pop sy dtg balik.. padahal aku muhung je haha..haa sharp 2bulan pastu aku muncul kembali haha.. tp yg peliknye result exam aku maintain je kot..cm xde pape effect je drp kepontengan ku itu..
aahh lantak lah cte lama..aku cti pn study kat umah pe..(ni la rahsia 2bulan aku ponteng tu da pch rhsia kn kn..)

kat kelas pencakar langit tu gak lah de sorg ehem2 ni sllu usha2 aku..dah la aku duk blakang skali dia dok depan skali..sampai pecah la cemate tinted dia tu dek xcukup power nk usha aku ari2..satu hari yang hening sedang aku khusyuk mentelaah buku ujang dlm kelas, dia dtg depan aku ckp fifi,fifi,aku suke kat hang.... hahaha.. nsb umur aku pnjang lagi.... syukurla sampai skrg aku bhagia tgk dia membesar jd wanita yg hebat..wow!! and yeyy!!


Tiada ulasan: