20110131

..S..













































Model : Mohd Hafifi Hafiz
Location : Master Bedroom
Mood : Excited
Inspired By : Nikon

Listening : Superman by Taylor Swift

I watch a superman fly away..u got bz day today..to save the world lalalala.. Akhirnya ketemu juga ost 4 this picture..Cewahh ost woo macam la filem.. "ade aku kesah?" Meh aku story sket pasal gambo nih itu pun kalau mengkome nak tahu..pertama kali aku edit selama 1jam lebih dan aku menemui kegagalan..eleh bukan ape sgt pn,aku just lupa nk save haha sweet sungguh attitude aku..
Then buat kali kedua nye aku edit juga menemui kehampaan binti kegagalan..ni anak dia r nih..kome tau 2jam aku edit suddenly-suddenly my laptop is blackout..gapo pong idok le keme tahu..
Two weeks before aku publish, aku berjaya yess yess!! untuk kali ketiga..pergghh giler..
So sebenonye motif aku citer ni bukan ape ade beberapa sebab:-
                        
                                1) To inform kepada penilai2 yang tak bertauliah kat luar sana agar jangan anggap or nilai sesuatu gambar yang di'edit itu walaupun nampak simple@tidak memuaskan hati mana2 pihak samada belah pengantin laki mahupun perempuan (aish start dah sindrom merepek) tp nilai la dari sudut kreativiti, idea, skill, serta penyampaian dan mesej yang ingin disampaikan oleh mana-mana graphic designer,photographer,picture editor dll..
  
                                2) Motif suci aku yang kedua ialah hehe...mempromosikan bahasa2 yang ade kat Malaysia..sedap gak bila aku campor2 perak,kelantan,ngn terengganu bah..ate nak wak lagu mano yo dok, bos ngah meeting aku xde pe nak buat lantak pi la kan kan kan..

1 ulasan:

mashi berkata...

comeii tapi muke xnmpk la... x aci